wtorek, 14 października 2014

Wracam, Wracam, Wracam!!! :)

Witajcie po dłuuuugiej przerwie. Jak minęły wakacje? Mi bardzo dobrze i dość szybko. Ostatniego posta pisałam pod koniec lipca. Ojej, to już nawet dawno... Teraz postanowiłam już wrócić do bloga i pisać te posty, aby moi czytelnicy się nie nudzili i mogli czytać o awie. O nowościach już w następnym poście. ;)
A właśnie, jak tam w szkole? U mnie znakomicie! Wszystko idzie po mojej myśli: nie ma jesynek, uwag itp;
To chyba już wszystko w tym poście. Nie będę się tu rozpisywać tylko powiem, że WRACAM DO BLOGA!

Dominika

Ps. Weronika z Magdą... One  chyba odeszły z bloga. Nie wiem... Ja się ich pytam, czy jeszcze chcą pisać te posty na naszym blogu, a one odpowiadają: "NIe wiem". Nic nie piszą, więc chyba odeszły, ale też nie mają czasu na pisanie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz