piątek, 6 czerwca 2014

WYPRZEDAŻ . przecenione tyle aż!

Czy widzieliście już wyprzedaż na awce? Jeśli jej nie widzieliście, to wejdźcie na awkę. Gdy wyłączycie okienko +Towar dnia" to wyskoczy Wam drugie okienko, na którym znajdziecie właśnie wyprzedaż.
Dobre zmiany w tych cenach! Warto skorzystać z takiej okazji! Naprawdę zachęcam! :) Można powiedzieć, że ceny są o połowę obniżone. EXTRA! Takiego czegoś nie pamiętam z Awki, chyba że nie przyglądałam się cenom i na nie nie zwracałam uwagi. :) Nie wiem... Co tu jeszcze pisać? Proszę o komentarze do postów. ;) Nasz blog nie ma od Was żadnych komentarzy. Może tylko dwie osoby napisały, ale gdzie innych komy? Proszę Was. Naprawdę. :) Jakbyście napisali choć z jeden komentarz na określony temat do jakiegoś posta, byłoby mi wesoło i miałabym pewność, że jednak ktoś czyta mojego bloga.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego napisałam, że "mojego". Jak wiecie, były jeszcze u nas na blogu dwie adminki, ale one nie piszą żadnych postów, nawet na kompa nie mają czasu wejść. One odeszły. No niestety :) Ale nie zapomnijcie o nich, że mieliśmy takie miłe, sympatyczne, pomysłowe bloggerki! Podziękujmy im za kreatywność, za wiele pomysłów i za to, że były takie dni, kiedy posty pisały codziennie. Nie martwcie się, ja jestem - już jedna adminka, ale będę się starała pisać coraz więcej i więcej tych postów, z aby nie było żadnych zaległości, jeżeli nie będzie mnie w lipcu, czy w sierpniu na blogu, to znaczy, że wyjechałam gdzieś na wakacje. Teraz jadę 13-15 czerwca na wycieczkę klasową, więc nie będę pisała postów w te dni.
Uff; ale się rozpisałam! No cóż,. Prosze o te komentarze . :)

Dominika "."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz