środa, 21 maja 2014

Awka - te nowości . . .

Siemaneeeczko! Nie było mnie przez parę dni na blogu. Jeśli mnie nie ma, nie martwcie się, ja nie odchodzę z bloga, tylko czasem nie mam o czym pisać, albo ta praca domowa zajmuje mi też kupę czasu...

Dobra, przejdę do sedna. Otóż na Awce pojawiły się nowe ubrania! Jak to na awatarii "Fasony"
Nie wiem czy Wam przypadną do gustu. Każdy lubi coś innego :)


Sorky za te włosy. :) Nie kolorystycznie i wgl. Kolor włosków nie pasuje. Ale o włosy tu teraz nie chodzi, tylko o te nowe ciuszki! 
W zestawie:
  • Pilotka
  • Wisiorek "Military" - 12 G
  • Kamizelka "Military" - 46 G
  • Koszulka "Military" - 16 G
  • Spodenki "Militaru" - 34 G
  • Rajstopy "Military" - 14 G
  • Buty wojskowe - 27 G
I tak to wygląda :) Myślę, że ta kamizelka powinna być tańsza. Ale tak chcą producenci. No cóż, tak już jest w tej awce :)
To na dziś (chyba) tyle. Pozdrawiam gorąco! ;*
Paa.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz