poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Ranking - awataria

Hey'Cia! Sorka, że przez pięć dni nie pojawiały się nowe posty. Nie miałam w ogóle zielonego pojęcia o czym pisać. Hmm... Nic takiego na tej awce się nie dzieje, ale tu raptem... zmiany w rankingu.
Zobaczmy... Nana dalej na prowadzeniu. Trzyma się mocno tego podium, jak i również Zuzia. White znowu jest na głównych miejscach. Zajęła Alshy miejsce. Alsha już odpadła z rankingu. 
Ok. Przejdę do tego, co najbardziej lubię. A do czego? Do opisywania awatarów. Więc tak zacznijmy od 3 miejsca. 
Zauważyłam, że White polubiła biel.  Zgodnie z nickiem. Często ma założony ten kapelusz co jest na zdjęciu. 
Nana z Zuzką mają swoje ulubione fryzury, widać jakie. Nana ma z nowszych kolekcji kokardę oraz bluzkę.
Zuzia ma troszkę starsze ubrania. 
Nasze mistrzynie są bardzo pomysłowe. Wiedzą jak się ubierać, a jak nie. Myślę, że są stylowo ubrane. No dobrze, może już nie będę tyle nawijać, tylko powiem, że bardzo dużo osób krytykuje, no może nie. Nie wiem jakiego słowa użyć. Mmmm.... Nie podoba im się ta najciemniejsza cera. Dlaczego? Mówią, że wygląda to jakby ktoś był murzynem. Mi się bardzo podoba ta cera i nie będę się zmieniała i coś innego lubiała, tak jak karzą mi inni. Wy też, bądźcie sobą. Ubierajcie się tak, jak chcecie. Uff... Ale się rozpisałam...
Ok . Myślę, że to wszystko!  BayoO . ;*

                           . Dominika . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz