środa, 19 marca 2014

Może trochę o nas?...

Dziś post o nas- adminkach. Ale nie o awatarach tylko o nas. Jeszcze nie wiecie jak wyglądamy w rzeczywistości, czym się interesujemy itp;


Więc tak zacznijmy od Dominiki - jest najstarsza na blogu.

Cześć! Jestem Dominika, w tym roku skończę 12 lat. Chodzę do kl. 5  Każdy mówi, że jestem szalona. Gdy zacznę się śmiać, to nie przestanę. Jestem miłośniczką zwierząt. Mam brązowe włosy, niebieskie oczy. Nie jestem     zbyt wysoka x D . Interesuję się muzyką, a tak ogólnie śpiewem. Lubię rysować i cieniować ołówkiem.       Często mam jakieś występy w szkole .. Chodzę na szkolny chór. Lubię fotografować przyrodę i
osoby. Interesuję się modą. Piszę też opowiadania i wiersze. Takie nowoczesne. Nie powiedziałam, że jestem siostrą Madzi. Ok. Wyglądam tak:

O Werce:
Siemka! Mam na mię Weronika, chodzę do kl. 5 razem z Dominiką. W tym roku również skończę 12 lat, ale jestem od Dominiki młodsza o pięć miesięcy. ;) Mam brązowe włosy, zielone oczy. Jestem troszkę wyższa od Dominiki. Bardzo lubię zwierzęta. Interesuję się śpiewem, rysowaniem ołówkiem, też chodzę na chór szkolny i często uczestniczę w szkolnych zawodach sportowych.Tak samo jak Domina pisze opowiadania. W przyszłości chciałabym zostać aktorką.
Mój wygląd:


O Madzi:
Hejka! Mam na imię Madzia, jak wiecie. Mam 10 lat. Jestem najmłodsza na blogu. Chodzę do 4 klasy. Jestem ciemną blondynką, mam niebieskie oczy. Nie jestem wysokiego wzrostu. Kocham zwierzęta, lubię tańczyć śpiewać, rysować. Chodzę też na chór szkolny razem z Dominiką i Weroniką. A oto ja:


O nas to wszystko. ;)

Adminki . < 3 . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz