środa, 10 lipca 2013

*** Wywiad z nowym adminem - Michałem ***

 - Witam! 
 - Cześć, cześć. Mam zaszczyt pisać posty na tym blogu!
 - Powiedz Michale, czy często grasz w awatarię?
 - Tak! Bardzo! Jestem maniakiem gry. Już Kasia coś o tym wie.
 - Dobrze, a czy miałeś jakieś problemy z grą? Czy może nie chciała Ci się ona załadować czy coś?
 - Raz miałem właśnie problem z włączeniem tej gry. Kiedy ładowała się miałem już 75% i na tym stanęło, ale to chyba coś z internetem.
 - Może... To ty jesteś chłopakiem Dominiki w awatarii?
 - Tak, tylko w awatarii bo tak naprawdę to nic nas nie łączy.
 - Mhmm... Rozumiem... A czy spotykałeś dużo osób, które przeklinały w grze?
 - Tak, dużo. Powiedziałbym ich nicki, gdybym pamiętał oczywiście.
 - Aha. No dobrze. Dużo tych pytań. Może powiesz coś o sobie?
 - Z wielką chęcią! Więc tak, Nazywam się Michał, mam 12 lat, chodzę z Dominiką w grze.
 - Dobrze, to może być. To będą wszystkie pytania. Życzę miłego pisania postów i tego, abyś dogadywał się z adminkami. No cóż... Ty jako jedyny chłopak. 
 - Tak...
 - Ok. To wszystko. Cześć
 - Pa.

Wywiad prowadziła : Magda

Odpowiedzi udzielał/a : Michał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz