czwartek, 20 czerwca 2013

NiE wArTo !!!

Proszę Was, nie wierzcie w jakieś kody do gry czy hackery na S lub G. Można je tylko i wyłącznie doładować, dostać przy logowaniu lub wygrać w kole fortuny. Właśnie przydarzyło mi się coś przykrego dzisiaj... Jakaś dziewczyna nazywała się: magdaXD. Mówiła mi, że jej wujek założył awatarię. To nie prawda! mówiłą też, że ma wszystkie darmowe kody na G. zapisane w zeszycie. No to zobaczyłam jej dom i miała ten wielki czerwony samochód więc pomyślałam: "Kurczę, może jednak to prawda. Bo ma takie drogie rzeczy..." No i właśnie, jaka jestem na siebie zła, że jej uwierzyłam. No ale to tak wyglądało, jakby to wszystko było prawdą. Powiedziała mi, o tym jej wujku, podała mi kody no i dałam się łatwo nabrać! ŻAŁUJĘ!!!

Dominika -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz